Тъмен

Abdülkadir aydos ormanında kayboldu! - @Müge Anlı ile Tatlı Sert 10 Haziran 2021 

Абониране
Показвания 19 хил.
90% 91 10

Müge Anlı, çiftin aranmasının 22. gününde Yusuf Bey’in bağ evindeki tandırda ölü olarak bulunduğunu açıkladı. Müge Anlı, amcası ile aynı adı taşıyan Yusuf’un amcası tarafından anne ve babasının öldürüldüğünü öğrendiğinden bahsederek arama köpeğinin bağ evinden koku aldığını, çiftin öldürüldükten sonra çuvalla tandıra atıldığını, üzerine de beton döküldüğünü ve taşlarla kapattıklarını dile getirdi. Muhabir, beton zeminin kırıldığı bilgisini verdi. Kömürlükten görüntüler yansıdı ve öldürülen çift cenaze nakil aracına koyuldu ardından da Kayseri Devlet Hastanesi Morguna götürüldü. Muhabir Pembe, Yusuf Turhan, eşi Necla Hanım ve oğulları Bedirhan’ın zaten gözaltında olduğunu, bugün mahkemeye çıkacaklarını dile getirdi. Müge Anlı, 27 yaşındaki Abdülkadir Dursun 6 Haziran’da Sultanbeyli’den kaybolduğu bilgisini verdi. Polislik sınavları için Giresun’dan kalkıp İstanbul’a ablasının yanına gittiğini ve 6 Haziran’da kredi borcu için 10.000 TL tanıdıklardan topladığını, sonra da kuzenine “Ben evden çıkıyorum, ormana doğru gidiyorum” dediğini söyledi. Abdülkadir Bey’in ablası Gülşah Kırbıyık, kardeşini bir diğer ablasından Almanya’daki babasının diğer karısından olan kızının numarasını aldığını dile getirip kardeşinin Aydos ormanına gitmiş olabileceğini vurguladı. Rasim Bey, Abdülkadir Bey’in kredi kartı borcum var 2.000 TL atar mısın dediğini, yolladığını sonra da 1.800 TL daha istediğini onu da attığını anlatarak sonrasında bir daha 500 TL istediğini ama yollamadığını, birkaç gün sonra 1.500 TL daha istediğini ama yollamadığını söyledi. Rasim Bey, Abdülkadir Bey’in diğer eniştesi olan Abdullah Taşçı’dan da 5.500 TL istediğini anlattı. Muhabir, jandarma ekiplerinin köpeklerle birlikte arama çalışmalarına devam ettiğini söyledi. Hüseyin Bey’in yeğeni Seyfettin Bey, olayı anlatarak dayısının katır yıkılınca gidip hayvanların yanına gideyim dediğini, zaten dayısının katırdan anlamadığını o sebeple babası ile beraber bıraktığını söyledi. Seyfettin Bey, dayısının kaybolduğu söylenen yerle ev arasında 1,5 km yol olduğunu dile getirip dayısında olan bir başka motorlu testeresini gösterdi ve testerenin ağır olduğu belirtildi.

Bölümün tamamını izlemek için Müge Anlı ile Tatlı Sert BGbin kanalına abone olun; bit.ly/3kYiQXq

Palu Ailesi Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/2Ltvi0I
Fatma Demir Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/33R0Ow1
Ecrin Kurnaz Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/33RLKy7
Leyla Aydemir Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/2OSr1pR

Faili meçhul olaylar ve kayıpların yanı sıra birçok sosyal sorumluluk projesi ile de adından sıkça söz ettiren, Hafta içi her gün seyirciyi ekran başına kilitleyen Müge Anlı ve ekibi, üzerinde çalıştığı kayıp dosyalarını, cinayete kurban giden kişileri ve kayıpların tüm yaşamını ortaya çıkararak onları bulmaya, olayları aydınlatmaya devam ediyor...

Müge Anlı ile Tatlı Sert resmi youtube kanalı
Abone olun, hiçbir şeyi kaçırmayın!
bit.ly/3kYiQXq
Bölümün tamamını izlemek için Müge Anlı ile Tatlı Sert BGbin kanalına abone olun; bit.ly/3kYiQXq

Palu Ailesi Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/2Ltvi0I
Fatma Demir Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/33R0Ow1
Ecrin Kurnaz Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/33RLKy7
Leyla Aydemir Olayında Neler Yaşandı?: bit.ly/2OSr1pR

Faili meçhul olaylar ve kayıpların yanı sıra birçok sosyal sorumluluk projesi ile de adından sıkça söz ettiren, Hafta içi her gün seyirciyi ekran başına kilitleyen Müge Anlı ve ekibi, üzerinde çalıştığı kayıp dosyalarını, cinayete kurban giden kişileri ve kayıpların tüm yaşamını ortaya çıkararak onları bulmaya, olayları aydınlatmaya devam ediyor...

Müge Anlı ile Tatlı Sert resmi youtube kanalı
Abone olun, hiçbir şeyi kaçırmayın!
bit.ly/3kYiQXq
atv Resmi BGbin Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
atv
atvcomtr
atvturkiye

Публикуван на

 

10.06.2021 г.

Споделяне:

Споделяне:

Изтегли:

Зарежда връзки.....

Добавяне към:

Любими
За гледане по-късно
Коментари 0   
Melahat Özdemir
Melahat Özdemir преди 4 дни
Bu anneye sinir odum ogum oglum kadina uzuldum ama gicikta oldum
Toca lıfe : city
Toca lıfe : city преди 6 дни
Ben hemen Aydos ormanının yanında oturuyorum kaleyi falan da biliyorum hep pikniğe gidiyoz
Aynur Kılıçkaya
Aynur Kılıçkaya преди 7 дни
Abdulkadir bulundu mu?
gokhan yilboga
gokhan yilboga преди 9 дни
Ormanda olsa cikar ben burda oturyorum buranin insanlari hergun bu ormanda spor yapar piknik alani ormanin en derinine gitsende birilerini illa gorursun piknik yaparken
Sevim Saydam
Sevim Saydam преди 11 дни
Durmadan para isteyen biri var.. Bu kimdir yahu ???? Paraları aldı gitti.
Mehmet NORKOZLI
Mehmet NORKOZLI преди 11 дни
Bnce aydos kalesi arkaları aranmalı arkalarda cok buyuk define kazıları var. Duşme gibi bişe olduysa yada oralarda kazi yapıyolarsa toprak kayması olabilir
So Young Kim
So Young Kim преди 12 дни
Ah abla oğlum da oğlum insaAllah sağ salim bulunur acın diner ama benim kalbim burada kırıldı bir kız evlat olarak 🥺
Mekiye Avukan
Mekiye Avukan преди 12 дни
@Tuğba Aydın mesela kizi annesini kabul eder aneside yuvalari yikilmasin diye gitmek istemez tabiki kiz cocugunun yaninda ķalmak cok coook daha huzurlu olur ah ah damat insan olmadiktan sonra
Mekiye Avukan
Mekiye Avukan преди 12 дни
@Tuğba Aydın aslinda bende bir kadin olarak kirildim ama kadin dogru soluyo ne yaparsan yap damat oglun gibi olmaz
Tuğba Aydın
Tuğba Aydın преди 12 дни
Benim de so young kim🤦🏼‍♀️😞
Bahar Patan
Bahar Patan преди 12 дни
Kızın kadınlığını bile laf ettin müge hanım bu haddi nereden buldun bı seyirci olarak sabrımı zorladin.insanlara derdini anlatma fırsatı bile vermedin.sus sen konuşma falan... ayıp ettin
Mekiye Avukan
Mekiye Avukan преди 12 дни
Arkadaslar siz kosmalarini anlamiyormusunuz
Mekiye Avukan
Mekiye Avukan преди 12 дни
Valla cok iyi etmis
Kadriye Gun
Kadriye Gun преди 12 дни
Aynen oyle zaten insanlarin acisi var birde sen boyle cocuk bile azarlanmaz
nagihan
nagihan преди 12 дни
Müge bugün tersinden kalktın galiba ? Insanlari azarlayıp durdun neoluyor be !!! Bazen haddini cokkkk aşıyorsun bence fazla büyüklenme...
nezrin nz
nezrin nz преди 10 дни
@Tuğba Aydın aynen
Tuğba Aydın
Tuğba Aydın преди 12 дни
O haddini iyi biliyor birbirlerinden haberi yok biri Anya diyor diğeri Konya alakasız şeyler söylüyorlar
Alfa Osman
Alfa Osman преди 12 дни
Uy
FraU MutTeR
FraU MutTeR преди 12 дни
Müge Abla neden cok azarladin bu kizi bu kadar eminim sonra izleyince sende üzüleceksin
Mekiye Avukan
Mekiye Avukan преди 12 дни
Subhanellah cocugun kiz kardesi salak salak konusuyor kimseye borcu yokmus kendi esinden borcu cikiyor mugemi cildirtmakmi istiyorsuniz
Сирень
Сирень преди 12 дни
He Muge bu gun sinirliydi vallah Mugeyide ginamayag oz ailemizde iki evladla bssa gelemirik
Ahmet Albayrak
Ahmet Albayrak преди 12 дни
Maraşlı final olmasın 😔
Fırat Tektaş
Fırat Tektaş преди 13 дни
Define işi zorya allahhım sabır versin
Huthut Kuşu
Huthut Kuşu преди 13 дни
Mügem tatil olsada az kafanı dinlesen valla bu kadar olayla uğraşmak kolaymı haliyle insanın kafası kaldırmıyor artık tandırda toprakta ölü aramak yetmedi insanlara laf anlat nasıl sinirlenmesin
Tuğba Aydın
Tuğba Aydın преди 12 дни
Bence de kadın sabır taşı kolay değil
azize çantı
azize çantı преди 13 дни
Annemize kızmıyım diyorum ama Allahım kimi bnden çok seversen onu senden alırım diyo hadisde bnimde 3abim var ama en çok bn annemle bn ilgileniyorum neyse define varsa işin içinde sağ olduğunu kimse düşünmesin buraya define için arannlar ölü olarak bulundu kardeşimizi inşallah sağ bulurlar ya gencecik kardeşim dualarımdasınız 😔
Ayse Botasun
Ayse Botasun преди 13 дни
“doğanım yok biterim yok..”anneye bak ..iki kızı atmış çöpe ...yüce kitabımız bu oğlan meraklarına akibetlerini göstermiş....
Fırat Tektaş
Fırat Tektaş преди 13 дни
@Lucy Engel ayenen zor
Fırat Tektaş
Fırat Tektaş преди 13 дни
İnsanlarda ayrım yapılmaz ama
Lucy Engel
Lucy Engel преди 13 дни
Aynen, kimsesi yokmuş, oğlan gömecekmiş. Zavallı kızcağız yanında oturuyor. Tek oğlum, tek oğlum, yetti artık.
Hursit Mirza
Hursit Mirza преди 13 дни
Mügede hiç sabır kalmamış herkesi azarlıyor demekki artık bırakması gerekiyor sanki sırtında taş taşıyor metal yorgunluk gerçekleşmiş
Fırat Tektaş
Fırat Tektaş преди 12 дни
@Сирень haklısınız
Сирень
Сирень преди 12 дни
Mugeyi ginamayin insan orta yerinden cartiyir
Fırat Tektaş
Fırat Tektaş преди 12 дни
@hava dan bence doğruları söylicekki bulacak
Fırat Tektaş
Fırat Tektaş преди 12 дни
@Gökçen Özcan doğru gerçekten öyle
Gökçen Özcan
Gökçen Özcan преди 12 дни
Napıcak suçlulara madalya mı taksın bir sürü ceset buldu kadın bu insanlara iyilik yaramıyor nankörler
İshak Yilmaz
İshak Yilmaz преди 13 дни
Adam pişmiş kelle gibi gülümsüyor bu nasıl iştir ya müge anlı laf söylüyor gülüyor kızarıcagına
İshak Yilmaz
İshak Yilmaz преди 12 дни
@Esra Yilmaz ne saygısızlıgı ?
Esra Yilmaz
Esra Yilmaz преди 12 дни
Napsin adam bozuntuya vermemeye çalışıyor. Müge saygisizlik yaptı.
Напред
Uğur Dündar ve Yılmaz Özdil neden kavga etti?
14:20
Who Is SMARTER? 😂 #shorts
0:30
Показвания 194 млн.
CATCHING THE CRIMINAL WHO BROKE INTO MY CAR! #shorts
0:49
Story Trailer For Fortnite Chapter 2 - Season 7
1:40
atv Canlı Yayını
Показвания 2 хил.
Devlerin Aşkı - Güldür Güldür Show 271.Bölüm
15:50
Müge Anlı ile Tatlı Sert 22 Haziran 2021 Salı
2:13:40
Who Is SMARTER? 😂 #shorts
0:30
Показвания 194 млн.
CATCHING THE CRIMINAL WHO BROKE INTO MY CAR! #shorts
0:49
Story Trailer For Fortnite Chapter 2 - Season 7
1:40
Kurtuluş Kuş & Burak Bulut - Sevmedim Deme
2:32
Показвания 37 млн.
RAUS x MARSO x BOBKATA - PORSCHE (Official Video)
3:50